lyx

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Maria - 25 september 2007 16:11


Vi är TRÖTTA. Det har varit fullt upp de senaste dagarna med permission, lunchkonsert, mys i P:s sammetssoffa, middag hos E, utskrivning, recept, apotek, distriktssköterska, papper hit och dit, telefonsamtal, en liten tigerunge som ska till dagis men ändå inte riktigt ville somna i natt. Samtidigt har jag svårt att komma upp ur en soffa när jag väl sjunkit ner och blir trött av en enkel sak som att gå på toa.


Det enda jag orkade igår var att titta på "Sjukhuset" på TV3. Märkligt nog har de filmat på tre avdelningar på Ackis: akuten, neonatal och onkologen. Alla har jag kommit i kontakt med. Jag tänkte avstå från att titta, mer sjukhus är ju knappast vad jag behöver i mitt liv, men igår ville jag. Det måste vara STOCKHOLMSSYNDROMET.



Presentation

Omröstning

Vad är lyxigast, något som man behöver damma eller något som man upplevt?
 En sak
 En resa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards