lyx

Alla inlägg den 28 december 2007

Av Maria - 28 december 2007 00:21

Illustration från toapapper som säljs av Colon Club. Jag kan bara hålla med...


Idag skulle jag egentligen fått cytostatika, men blodproverna visade att de vita blodkropparna var något för få - strax under gränsen. Eftersom det är helg blir behandlingen uppskjuten en hel vecka - dagvårdsonken har stängt på helger. Den kommande veckan kommer jag kunna göra vad jag vill och må hur bra som helst - jag kan helt ta semester från det här med cancer. Men samtidigt känns det lite läskigt, jag ser framför mig nån liten cancercell som passar på under ledigheten. När katten är borta dansar cancerråttorna på bordet.


Men det är bara att köra på enligt onkens rutiner. Det här händer förmodligen de flesta - varför skulle man annars ta blodprover inför varje gång? Jag ska helt enkelt försöka njuta av den oväntade semestern och nyåret.


Presentation

Omröstning

Vad är lyxigast, något som man behöver damma eller något som man upplevt?
 En sak
 En resa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards