lyx

Direktlänk till inlägg 22 december 2007

Med Vilhelms första egnhändigt dagistillverkade julpynt

Av Maria - 22 december 2007 11:29


önskar jag alla som kikar in här sällan eller titt som tätt


EN GOD JULIG JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR 2008!


Vilhelm hälsar att han numera tar små promenader på egen hand och är väldigt nöjd med det. Dessutom kan han nu sjunga HELA lilla katt och tjuvringa till kompisar med mammor vars namn börjar på A.





 
 
Isabelle

Isabelle

22 december 2007 14:16

En riktigt god och mysig jul önskar jag dig.

http://www.humleochdumle.se

 
Ingen bild

En som aldrig bloggat förr

22 december 2007 19:25

Vi är såna där "sällaninkikare" som bara skulle vilja ta tillfället i akt och önska God Jul & Gott Nytt År. Detta med Nytt År gäller inte bara i år utan alla År framåt som ni tre tillsammans har framför Er.

"When the going gets tough it is easier to come through" lär någon klok ha sagt.

Vi hoppas alla att Ni tre klarar av att stå rycken som det innebär att vara hårt pressad i många avseenden.

Vad vi har förstått så saknas inte viljan och med den kommer man långt.

Bit i hop och lägg kraften på framtiden !!!

J&A&L

 
Ingen bild

Alexandra

23 december 2007 10:10

Kikar in och önskar en riktigt God Jul!
Kram Alxandra

 
Ingen bild

Lottit Rahmberg

23 december 2007 14:58

Vilken fin tomte lillkillen gjort! Vi har en toarulletomte stående i fönstret, helt underbart fin!;-)

Hoppas ni får en underbar jul och att du får må bra! Om jag bara kunde hade jag bjudit dig på mina nybakade apelsinbiscotti, tänker mycket på dig och minns episoder från barndomen. "Gissa själv brevbärare", "Sagan om den lilla skölipadn" etc. Minns du?

Massor av kramar från Lotta

 
Ingen bild

Lena

23 december 2007 22:31

Julekramar!
L

 
Ingen bild

Gretchen

23 december 2007 22:56

God Jul kära "Lyx"!
Hoppas att år 2008 blir ditt livs bästa år hittills!

 
Ingen bild

Maria

23 december 2007 23:45

Hej Gea! Vilken fin graj ville har gjort! Hoppas att ni far en fin jullafton. Jag har kopt en undervattenkamera och en engangskamera,du kommer att fa se foton nar vi kommer tillbaka. Det ar helt overkligt att vara har. Vakna upp bland kokospalmer och vralapor. Jag berattar mer nar jag kommer hem. Snart gar solen ner och vagarna ar lerga sa jag ska bege mig hem till Cabinan innan det blir morkt. Skot om dig och njut av det du kan njuta av, kram fran J och mig!

 
Ingen bild

Ida

24 december 2007 09:31

God jul familjen Tiger!

Kram!

 
Ingen bild

Sofia RR

25 december 2007 13:42

God fortsättning och gott nytt år! Nu måste jag åter till knäcken...kram, Sofia

 
Ingen bild

Malin E

25 december 2007 18:07

God fortsättning! Vilken fin tomte Ville har gjort och vilka fantastiska färdigeheter han visar. Hoppas ni hade en härlig julafton och att Ville inte blev lika rädd för tomten som min systerdotter blev. Vi ses snart! Kram Malin

 
Josefin

Josefin

27 december 2007 13:32

Hoopas ni fick en underbar jul :-)
Kram/Josefin

http://www.ettrosaband.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 oktober 2009 14:54

  Storebror Vilhelm leker med Duplo i sitt rum. En morotskaka står i ugnen. Lillebror sover under ett fårskinn på uteplatsen.   Två år har gått sedan beskedet att jag hade en tumör stor som en hand i magen. Och nu är jag är mammaledig igen. Lil...

Av Maria - 1 april 2009 15:20

  Jag har inte - fortfarande inte - cancer mer!   Efter jag hade fått beskedet hos den allvarlige kirurgen gick jag upp på röntgenavdelningen för att leta efter ett halsband jag glömde där när jag gjorde lungröntgen för två veckor sedan. (En gång lä...

Av Maria - 30 mars 2009 22:23

Idag har jag varit på Spec-MVC, allt är bra med bebisen och miljön runt den. Jag behöver inte gå där mer förrän i juni, jag är en ganska normal gravid kvinna helt enkelt. Tarmarna och livmodern var tydligen två "helt olika saker" enligt doktor Karin....

Av Maria - 13 mars 2009 22:28

På semester i Essaouira, Marocko, februari  2009.   Det har gått lång tid sedan jag skrev mina senaste inlägg. Jag har tänkt att jag ska blogga, men jag har plötsligt inte riktigt vetat hur jag ska formulera mig. Men jag ska fortsätta. Bloggar man p...

Av Maria - 29 september 2008 22:59

  Under de senaste två och ett halvt åren har jag delvis blivit försörjd av samhället. Först var jag mammaledig i ungefär femton månader. Min mammaledighet var helt underbar - en otroligt lycklig tid i mitt liv. Den började med en okomplicerad gravid...

Presentation

Omröstning

Vad är lyxigast, något som man behöver damma eller något som man upplevt?
 En sak
 En resa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards