lyx

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Maria - 2 september 2007 22:57


Varför har man oroat sig för småsaker förut? Jag bara undrar.


Helgen har varit lite upp och ner. Det bästa har varit när jag träffat och pratat med människor som gjort mig glad, ni vet vilka ni är:) Och såklart när jag busat med Vilhelm i sängen och när vi suttit i köket och ätit potatis- och purjolökssoppa med palsternacka i. Och när jag testat min nya bärbara dator (redo att möta sjukhustristessen). Och när jag blev ompysslad på Sturebadet av en kvinna med riktigt mysig falköpingsdialekt.


Det jobbiga har varit när jag fått riktiga kramper i magen och mått illa. Oron bidrar absolut för jag mår bättre när jag har annat att tänka på. Jag ropar på J och beordrar honom att berätta om vadsomhelst. Mitt i natten yrvaken säger han att det är svårt att komma på något.

Presentation

Omröstning

Vad är lyxigast, något som man behöver damma eller något som man upplevt?
 En sak
 En resa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards