lyx

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

Allting var lyxigt innan jag visste

Av Maria - 30 augusti 2007 06:17


Ja, bloggen har blivit personlig nu. Här är jag och min son på Tivoli i Köpenhamn i juli.

 
 
Ingen bild

Ida

30 augusti 2007 08:54

Gea Maria jag tycker så mycket om dig!! Blev lite positiv idag när jag läste DN. Tänker på dig och finns för dig! Din blogg här är fantastisk, jag har aldrig läst någon som kan sätta ord på allt - både svårt och lyxigt - som du. Många många kramar från oss.

 
Anette

Anette

30 augusti 2007 12:00

Oj vilken stark kvinna du är, du kommer klara av detta galant det betvivlar jag inte en sekund! Många kramar till dig

http://www.babyfriends.se/medlem/ViktorOLinus

 
Ingen bild

Annica

30 augusti 2007 12:12

Hej!
Såg just din länk till denna blogg från familjeliv, där jag är och snokar ibland (hm, ganska ofta, om jag får erkänna). Jag har inte läst tidigare inlägg i din blogg än om just cancerbeskedet, och även om du inte vill ha "stackars dig" så skickar jag en stor kram! jag delar ut kramar till höger och vänster idag, till min kompis som precis bestämt sig för att skiljas, till min vän med sjukt barn, till mina barn för att de är underbarast av alla, och jag har definitivt kramar så det räcker till dig också! Vi har precis flyttat till Uppsala så vi är nog i närheten av varandra. :) Skulle gärna telepatera några Dumlekakor, de ligger frestande i frysen och förstör min diet. Kommer att fortsätta att läsa här, och på familjeliv finns jag som Annica med A 03 och L 05 om du vill säga hej!

 
Ingen bild

Lotta

30 augusti 2007 13:42

Kikade in på ditt konto på familjeliv för att se hur de var med dig o V ( vi mailade varandra några gånger när grabbarna var små, min noel föddes samtidigt som V i vecka 33+ 5). Iallafall så hittade jag hit till din blogg.. och blev minst sagt kall och chockad när jag läste om beskedet du fått- läste att du inteivll att mans ka tycka synd om dig. var stark, och de är jag övertygad add du är!! Skickar massa styrkekramar!! kram Lotta

 
Gunilla

Gunilla

30 augusti 2007 18:10

Även jag såg din länk på FL. Jag vill ge dig en kram då jag vet hur mycket de betyder. Ibland är ord överflödiga....
Styrkekramar från Gunilla

http://blogg.passagen.se/pgrrr

 
Ingen bild

Maria

30 augusti 2007 20:01

Oj, jag har nog inte fattat riktigt. Det är ju ett läskigt ord och en läskig sjukdom, men, DET KOMMER ATT GÅ BRA!!!
Du får ju proffshjälp. Många många människor går igenom såna perioder och blir friska. Det är overkligt att gå igenom men min sanna inre röst säger att det du kommer klara dig bra. Det är svårt att formulera sig om sånt här, men du vet att jag tycker så mycket om dig och tror på dig hela tiden. Du har ju mental styrka att klara av det här. Det finns människor som inte vågar ta blodprov, de utvecklar cancer bara för att de är så rädda för att få canser.

Jag kommer upp åka upp till Sthlm massa helger närmsta tiden, så när du vill träffas så gör vi det:)
Massor av kramar från Maria

PS. Du får låna min "skuggan över stenbänken box", det är en bra film för avkoppling.

 
marianne

marianne

2 september 2007 10:40

Vilken fin son du har
hoppas allt skall gå bra!
M

http://www.sockerdricka.nu( poetryGirl)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 oktober 2009 14:54

  Storebror Vilhelm leker med Duplo i sitt rum. En morotskaka står i ugnen. Lillebror sover under ett fårskinn på uteplatsen.   Två år har gått sedan beskedet att jag hade en tumör stor som en hand i magen. Och nu är jag är mammaledig igen. Lil...

Av Maria - 1 april 2009 15:20

  Jag har inte - fortfarande inte - cancer mer!   Efter jag hade fått beskedet hos den allvarlige kirurgen gick jag upp på röntgenavdelningen för att leta efter ett halsband jag glömde där när jag gjorde lungröntgen för två veckor sedan. (En gång lä...

Av Maria - 30 mars 2009 22:23

Idag har jag varit på Spec-MVC, allt är bra med bebisen och miljön runt den. Jag behöver inte gå där mer förrän i juni, jag är en ganska normal gravid kvinna helt enkelt. Tarmarna och livmodern var tydligen två "helt olika saker" enligt doktor Karin....

Av Maria - 13 mars 2009 22:28

På semester i Essaouira, Marocko, februari  2009.   Det har gått lång tid sedan jag skrev mina senaste inlägg. Jag har tänkt att jag ska blogga, men jag har plötsligt inte riktigt vetat hur jag ska formulera mig. Men jag ska fortsätta. Bloggar man p...

Av Maria - 29 september 2008 22:59

  Under de senaste två och ett halvt åren har jag delvis blivit försörjd av samhället. Först var jag mammaledig i ungefär femton månader. Min mammaledighet var helt underbar - en otroligt lycklig tid i mitt liv. Den började med en okomplicerad gravid...

Presentation

Omröstning

Vad är lyxigast, något som man behöver damma eller något som man upplevt?
 En sak
 En resa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards